Sofia

тук сме аз(веско), мария, дидко, милен, гошко, павката, хриска, васко и яна.. дано не пропускам някого.. ще ме извините :)

от хората в студентски град, виждам редовно мария (толкова редовно, ще си омръзваме)
виждам павката, яна и хриска, тъй като сме в един факултет.. а дидко и милен гледам да посещавам често.. макар да живеят в центъра на софия, което от моята гледна точка, не е много близко :)

до тук с контактите.. купоните.. ех.. софия е град, който за разлика от останалите в българия, не спи.. а студентски би трябвало да се казва sin city :) невероятно щастлив съм, че от както съм тук, не съм бил на един купон, на един клуб и въобще, никъде, където да съм чул чалгичка.. дори повече.. яко rock!!

по коледа видях някой от вас, но все пак.. оставям топката във ваши ръце.. има доста хора и във варна.. интересно ми е там как стоят нещата..

Няма коментари: