Не мога да разбера защо, но явно само 2-3 следим този блог и никой не иска да напише нещо. И аз(Хриска) като Веско съм в Студентски град в София. Октомври месец се шматках доста из града, за да понауча главните улици, как да стигна от една точка до друга. Ноември беше почти същото с разликата, че тогава вече и имената на улиците знаех, а не само местоположението им. Нещата се промениха декември, когато започнах работа, единствените места, които посещавах бяха стаята ми в студентски град, факултета и ресторанта, където работя. Декември беше кошмар, защото от работата ме пренатовариха и ми излезе през носа, имах 170 изработени часа, което ми дойде множко, защото се опитвах да ходя редовно на лекции, но без успех, ходех, но не така редовно както ми се искаше. Пак заради работата зимната ваканция бях в Добрич само за 3 дена....и не успях да се видя с никого, като изключим г-жа Лазарова. Като цяло единствените хора, които виждам всеки ден тук са Яна, Васко и Павел. Все пак сме в един блок, а с Яна дори в една стая. С Дидо и Милен се вижам......1ж годишно, с Мимето маалко по-често, ама пак не толкова колкото ми се иска, а с Веско предимно се засичаме във факултета. Математика и Информатика....оф ами трудно е да се каже.....ту ми харесва, ту не ми харесва....математиката е нещо с което се занимавам вече 5 години, обаче, не....не ми доставя кой знае какво удоволствие....мм хубавата новина е че имаме и Английски в университета....даже госпожата ме попита дали искам да преподавам Английски догодина във ФМИ.....което не е лошо, но и там ще има някакви последствия...или други неща които трябва да обмисля, които са си моя работа :D Втория семестър почна, нямам чувството, че нещата ще се подобрят, а общо взето ще си вървят по същия начин...поне имам +1 свободен ден, като изключим събота и неделя, но колко и да е свободен ще е работен....ами то какво ми остана, като не ми се учи математика, поне да работя нещо, че да мога да си продължа обучението по английски...Офф боли ме глава, така че толкова засега....
PS: Нямам друга снимка, затова и качам тази....мисля, че на компютъра на Пафката имам някакви, ще отида да ги видя дали стават и да ги кача. А и Надя ни беше една седмица на гости...

Няма коментари: