Варна

Хмм може би никой не пише, защото половината не изпозлват gmail и от там не си знаят и паролите. След като Google отнесе солидни ругатни отностно системата им . Но все пак желанието е по-силно да вляза и да напиша нещо и вече след като имам нова парола се надявам да поствам по-честичко. Варна .. как е във Варна, всичко това питат. Ами добре е. Във Варна има живот и то много, стига да си го търсиш. Най-интересното е че тези които сме тук във Винса се виждаме изключително рядко, дори и в самият университет въпреки че той не е толкова голям. Все пак успяхме да се съберем. Беше много хубаво и забавно =) Снимки ще искате от Детелина ;). Често си ходя в Добрич, даже всекя събота и неделя. Наскоро когато бях в Добрич се видях с Венета, Герито,Веско,Радо, Гошо(киро),Павел(бяхме вЗвезда),Гошо(тесто),Живка,Детелина,Пепито(в Кукла),Хриска,Васко ... Когато отидохме на кафе трябваше да вдигаш ръка за да вземеш думата. Радо беше мн зает със своята "манджа"(чай), но въпреки това снима и снимките може да ги искате от него. Ходихме в училище. Изкарахме един час с Русев и Росна. Видяхме се с Атанасов.  Посмяхме се много. Разгледахме дневника, Русев мн се е отпуснал ..даже задачи от А група им дава, срамота ;) .
Хубаво е чувството да се върнеш ТАМ. Предполагам след няколко години все по-хубаво ще е.
Иначе Винса ... чак е забавно. Знам че имам само две неща Математика и ..нещо си там от време на време някакви компютри ;) Математиката все още не ми е омръзнала, даже ми липсва списъка за домашно 
с безкрайните 
задачи ;) Колегите ми ... Все още съм със спомена за класа и ..колегите са ми далечни. Имам 
си и 
черен списък със заведения в които не се стъпва повече. Аааа сесията .. мина мн добре. Да видим нататък как ще е.
Да ходих на гости в София. И там си изкарах мн яко :) Даже се замислих дали да не взема да отида в София. Но все още не мога да се реша твърдо. Ами това е :)
А вчера се видях с Хриска и Васко . Около Нова година бях почти през цялото време с Яна,Павел,Васко и беше като лятото, само дето имаше достааааа сняг  ;) Ами това е :)

1 коментар:

Анонимен каза...

пратете снимки!

наде, от това което написа, стана ясно, че всички сме се видяли.. но изброените хора са тези с коит ти си се видяла.. аз бях в звезда само с теб, радо, венета и гергана :)

поздрави!