Великден 19.04.2009

Понеже Великден наближава, реших за уместно да споделя една моя идея, надявам се повечето от вас ще са си в Добрич по това време. Идеята ми включва нещо като пикник, на 18ти април, денят преди Великден или на 20ти април, денят след Великден. Разбира се всеки ще получи обаждане, на което очаквам отговор 'Да' или 'Не'. Щеше ми се да се срещнем няколко дни преди пикника, за да мога да ви събера някакви пари, с които да направим сандвичи, да купим нещо за пиене и т.н. Разбира се другият вариант е да ми дадете парите на място, което е по-вероятно. Обаждайте се ако имате каквито и да е било идеи, все още нямам телефонните номера на някои хора от класа, както и имейлите им. До 15ти април ще се опитам да се свържа с всички, за да мога да почна организирането на този наш пикник. Убедена съм, че на много от вас няма да ви се хареса, къде и защо ще ходим да се цапаме в тревата. Ако някой е толкова против да ми звънне и да ми каже и го оставям сам да организира каквото има предвит. Не може винаги всички да са доволни, така че правете си сметката, според мен би било едно забавно преживяване, на което ще можем да говорим, като нормални хора. Пикникът най-вероятно ще се "проведе" в зоопарка, също така, ако времето се очаква да бъде лошо, няма да се ходи, това е съвсем логично.

Помислете си върху предложението ми. Пратете ми отговор на имейл-а, както и имейлите и актуалните телефони на следните хора:
Адриана, Венета, Гошо-Тесто, Гергана, Детелина, Ива, Иван, Миглена и Павлета

6 коментара:

Анонимен каза...

Леле, хораааа
От кога не сме се виждали.
Аз онзи ден открих тоя сайт, и то търсих нещо в Гугъл и съвсееем случайно ми излезе4 и си викам "а, ама това да не е нашия клас ?!"
Много ми е мъчно за вас, за ПМГ, за класния и Росна за (2 години нито веднъж не се засякохме. Дори часовете по математика ми липсват :D
Трябва да се съберем някой път. Да се видим, че си забравихме физиономийките :) (особено вие моята :P).

Гушки, Ивка :)

didko каза...

туф туф таф туф туф таф туф туф таф туф туф таф таф туф таф туф туф таф :)

Анонимен каза...

хахаха мале аз от кога не бях влизала в този блог, еми надали скоро ще можем да се видим, защото всеки ще се прибира по различно време, сега лятото абсурд, най-вероятно чак ноември, а да не кажа и зимната ваканция

Анонимен каза...

прочетете целия блог, доста добър

Анонимен каза...

даа и запада брутално, тоест никой не чете, не пише, на мен вече не ми прави впечатление, в началото се дразнех, но все тая, аз казах на няколко човека, аз повече нищо няма да организирам, да се бъхтя да пращам мейли, да се обаждам и каквото й да е, никой не зачита поне малко труда на другия, така че, който нещо има да ми каже, или иска да се види с мен, ще намери начин да се свърже, да ме намери и така, адиос

Анонимен каза...

що бе, аз чета. следя хранилката. кво да се направи, като повечето хора не знаят какво е това..